vendredi 17 décembre 2010

*M*G*M*T* ou revivre le Summer 1967



TIME TO PRETEND LYRICS - MGMT

Song Words I’m feelin’ rough I’m feelin’ raw I’m in the prime of my life. Let’s make some music make some money find some models for wives. I’ll move to Paris, shoot some heroin and fuck with the stars. You man the island and the cocaine and the elegant cars. This is our decision to live fast and die young. We’ve got the vision, now let’s have some fun. Yeah it’s overwhelming, but what else can we do? Get jobs in offices and wake up for the morning commute? Forget about our mothers and our friends. We were fated to pretend. I’ll miss the playgrounds and the animals and digging up worms. I’ll miss the comfort of my mother and the weight of the world. I’ll miss my sister, miss my father, miss my dog and my home. Yeah I’ll miss the boredom and the freedom and the time spent alone. But there is really nothing, nothing we can do. Love must be forgotten. Life can always start up anew. The models will have children, we’ll get a divorce, we’ll find some more models, Everything must run its course. We’ll choke on our vomit and that will be the end. We were fated to pretend. Yeah yeah yeah


TIME TO PRETEND LYRICS - MGMT Song Words VERSION FRANCAISE

Je suis feelin 'rough Je suis feelin' raw je suis dans la fleur de ma vie. Faisons de la musique faire un peu d'argent pour trouver certains modèles épouses. Je vais déménager à Paris, certains shoot d'héroïne et de la baise avec les étoiles. Vous homme de l'île et de la cocaïne et de l'élégant voitures. Telle est notre décision de vivre vite et mourir jeune. Nous avons la vision, alors se faire plaisir. Ouais c'est immense, mais quoi d'autre pouvons-nous faire? Obtenir des emplois dans les bureaux et se réveiller le matin pour travailler? Oubliez nos mères et nos amis. Nous étions condamnés à faire semblant. Je vais manquer les terrains de jeux et les animaux et de déterrer des vers. Je vais manquer le confort de ma mère et le poids du monde. Je vais manquer ma soeur, mon père manquer, rater mon chien et ma maison. Ouais, je vais manquer l'ennui et la liberté et le temps passé seul. Mais il n'ya vraiment rien, rien à faire. L'amour doit être oublié. La vie peut toujours commencer à nouveau disponibles. Les modèles auront des enfants, nous allons obtenir un divorce, Nous allons trouver quelques modèles, Tout doit suivre son cours. Nous vous s'étouffer sur notre vomir, et ce sera la fin. Nous étions condamnés à faire semblant. Yeah Yeah Yeah